Épületüzemeltetés

Irodák, létesítmények épületüzemeltetése az egyszerűbb feladatok ellátásától kezdve,
az egészen komplex megoldásokig, akár 0-24-es ügyelettel egybekötve.

Épületüzemeltetés

Mit takar valójában az épület üzemeltetése, más néven létesítmény üzemeltetés, és miben tudunk a segítségére lenni?

Épületüzemeltető szolgáltatásunk megalapításakor nem csak a hazai, hanem a külföldi igényeket is összesítettük, amivel az ország egyik legszínvonalasabb tevékenységét sikerült kialakítani. Legyen szó ipari épületek, irodák, irodaházak, nagyobb létesítmények fejlesztéséről, vagy akár rendszeres karbantartásáról, állunk rendelkezésére.

Nem csak a legnagyobb munkálatokat végezzük el épületüzemeltető cégként (pl. teljes tetőfedés, vagy szigetelés), hanem a legapróbb feladatokat is teljes mellbedobással hajtjuk végre. Szükség esetén pedig akár 0-24-es folyamatos ügyeletet is biztosítunk.

iroda üzemeltetés
ipari letesítmenyek üzemeltetése

Partnereink

Referenciáink​

Projektek, amelyekre a legbüszkébbek vagyunk.​

Transdanubia Logisztikai Kft.

Logisztikai szolgáltatás

Bank Immo Zrt.

Irodaházak - Budapest

Amiért minket választanak épület üzemeltetésre

Átlagosan 20%-kal kedvezőbb árakkal dolgozunk, mint versenytársaink

Saját raktárkészlettel, valamint beszállítói hálózattal rendelkezünk, amiknek köszönhetően tudjuk biztosítani a kedvezőbb árakat.

Mindent egy kézben tartunk

Így nem szükséges külön a kőművessel, a villanyszerelővel, valamint az építésvezetővel is kommunikálni. Nálunk egyetlen központi kapcsolattartó van, aki minden egyes információról tud.

Rugalmasak és gyorsak vagyunk

E mellett nem tűnünk el, és igyekszünk a lehető leghatékonyabban megoldani az adott feladatot. Ez mindkét fél közös érdeke.

Mi a szolgáltatás igénybevételének a folyamata?

Öt lépésben az ötlettől a teljes kivitelezésig.

01

Vegye fel velünk a kapcsolatot akár telefonon, akár kapcsolati űrlapunkon keresztül. A lenti részletek gombra kattintva megtalálja az elérhetőségeinket.

02

Miután egyeztettünk megbeszélünk egy időpontot helyszíni bejárásra.

03

A helyszín bejárása során egyeztetünk minden apró kis részletet.

04

Az elmondottak, valamint a helyszíni bejáráson látottak alapján elkészítjük az ajánlatunkat.

05

Az ajánlat elfogadása után szerződést kötünk, és a lehető leghamarabb meg is kezdjük a munkálatokat.

Architect-Services Kft.

Kérdése merült fel?

Írjon nekünk üzenetet kapcsolati űrlapunkon keresztül. Kollégánk a megadott elérhetőségek valamelyikén három munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot.